Veelgestelde Vragen

Ons doel is om onze klanten een uitstekende winkelervaring te bieden. Daarom is onze klantenservice dagelijks beschikbaar om al uw vragen te beantwoorden en eventuele twijfels weg te nemen. We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen, zodat u deze online kunt raadplegen. Mocht u echter een vraag hebben die niet in de lijst staat of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice!

Hoe plaats ik een bestelling?

Het is gemakkelijk en snel om een bestelling te plaatsen! Volg deze eenvoudige stappen:

Stap 1: Selecteer de gewenste artikelen en voeg deze toe aan je winkelwagentje door de juiste maat te selecteren en te klikken op 'In winkelwagen'.
Stap 2: Vul je persoonlijke gegevens in of log in indien je al een account hebt.
Stap 3: Controleer alle ingevulde gegevens en kies je gewenste betaalmethode. In deze stap kun je ook een eventuele kortingscode verzilveren.
Stap 4: Je wordt automatisch doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Stap 5: Nadat de betaling succesvol is afgerond, ontvang je van ons een bevestigingsmail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op de productpagina kun je altijd de verwachte levertijden zien. Als er geen levertijd wordt vermeld, heeft het product een standaard levertijd van 12-15 dagen. Deze levertijd wordt ook vermeld in het orderoverzicht dat je per e-mail ontvangt. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je van de pakketdienst of transportpartner een bericht dat je aankoop onderweg is. Dit kan een trackingcode per e-mail zijn of bijvoorbeeld een telefonisch gemaakte afleverafspraak.

Houd er rekening mee dat de verwachte levertijden slechts een indicatie zijn. Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat je bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat er meer tijd nodig is om je order te verwerken of vanwege drukte rondom de pakketbezorging. We rekenen hierbij op jouw begrip.

Betaal ik verzendkosten?

Voor alle bestellingen onder de €29,99 die in Nederland worden geplaatst, brengen wij €5,99 verzendkosten in rekening. Voor België is dat €6,99. Maar wanneer je bestelling hoger is dan €29,99, verzenden wij je pakket zonder extra kosten.

Sommige pakketten kunnen een afwijkend gewicht of formaat hebben, zoals bijvoorbeeld pakketten die zwaarder zijn dan 23 kg. In dat geval rekenen wij €49,99 verzendkosten voor verzending binnen zowel Nederland als België.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Betalen kan snel en eenvoudig, je hebt de keuze uit de volgende betaalmethodes: IDEAL, Creditcard, Paypal of met een cadeaucard. Vanuit de winkelwagen kom je in de betaalomgeving, hier kan je kiezen uit de één van de betaalmethodes. De betaling gaat via betaalprovider Buckaroo. Je betaling is gericht aan Badge Direct BV Klik hier voor uitgebreide informatie over onze betaalmethodes.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wanneer je bij ons online winkelt en een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen om het afleveradres of factuuradres af te wijken van je eigen adres.  

Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld een cadeau naar iemand anders wilt sturen, of als je een zakelijke bestelling plaatst die op een ander adres moet worden gefactureerd. 

Bij het afrekenen van je bestelling heb je de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres of factuuradres in te vullen. Dit is een eenvoudig proces waarbij je gewoon het gewenste adres invult in de betreffende velden. Zodra je de bestelling hebt geplaatst, zullen wij deze verzenden naar het door jou opgegeven afleveradres. En als je een afwijkend factuuradres hebt opgegeven, sturen wij de factuur naar het opgegeven adres in plaats van naar je eigen adres. 

Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je de juiste gegevens invoert bij het opgeven van een afwijkend afleveradres of factuuradres. Zo voorkom je dat de bestelling naar de verkeerde persoon wordt gestuurd of dat de factuur op de verkeerde plek terechtkomt. Let daarom goed op bij het invullen van de adressen en controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld voordat je je bestelling plaatst.

Hoe kan ik spaarpunten verzamelen?

Bij elke aankoop op Voetbalshop.nl ontvang je spaarpunten. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een Voetbalshop account. Dit is nodig, zodat wij de verdiende spaarpunten aan jouw account kunnen toevoegen. Voor elke bestede Euro op Voetbalshop.nl ontvang je 1 spaarpunt. 1 Spaarpunt is € 0,05 waard. De verzamelde spaarpunten zijn vanaf 100 punten (waarde € 5,-) te verzilveren op de afrekenpagina. Er geldt geen minimaal bestedingsbedrag, dus je kunt optimaal profiteren van jouw opgebouwde spaarpunten. Een voorbeeld: Je hebt voetbalschoenen t.w.v. € 100,- in je winkelmandje, je kiest om 200 spaarpunten te verzilveren. De voetbalschoenen kosten nu nog € 90,-. Over dit restbedrag ontvang je weer nieuwe spaarpunten! Klik hier voor meer informatie over Voetbalshop.nl spaarpunten

Klik hier om in te loggen of een account aan te maken.

Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?

Bij ons streven we ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en onze dienstverlening aan hun verwachtingen te laten voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als dat het geval is, kunt u een klacht bij ons indienen. We nemen alle klachten serieus en hanteren daarvoor een klachtenprocedure.

Er zijn drie manieren waarop u uw klacht bij ons kunt indienen:
1. Online: Gebruik hiervoor het contactformulier dat onderaan onze website staat.
2. Schriftelijk: Stuur uw schriftelijke klacht inclusief eventuele documentatie per post naar ons adres of per e-mail naar klantenservice@dealio.nl.
3. Telefonisch: Op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur en ook in het weekend kunt u ons bereiken op 036 234 00 88 om uw klacht persoonlijk te bespreken.

Kan ik mijn kortingscode behouden bij retourneren?

Indien je meer dan één artikel hebt besteld, wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Als je een artikel annuleert of retourneert, vervalt de korting die van toepassing was op dat artikel. Als je ervoor kiest om alle artikelen te retourneren, vervalt de volledige korting.

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je een verkeerde of beschadigde zending van ons ontvangt. Om ervoor te zorgen dat we dit probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons toegewijde team staat voor je klaar om je verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.

Om contact op te nemen met onze klantenservice kun je gebruik maken van verschillende kanalen. Zo kun je ons bellen op het telefoonnummer 036 234 0088, een e-mail sturen naar klantenservice@dealio.nl of ons via WhatsApp bereiken op +31 36 234 00 88. We zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen en het probleem op te lossen, zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van je bestelling.

Ik doe mee aan een win-actie, wat zijn de actievoorwaarden?

Leuk dat je mee doet en veel geluk toegewenst! Onderstaand onze 10 gouden regels om alles eerlijk te laten verlopen:
  1. Deelname aan de actie is gratis.
  2. Je kunt meedoen tot de vermelde looptijd in het artikel.
  3. Door je e-mailadres en je naam achter te laten doe je automatisch mee aan de verloting van de prijs.
  4. Dubbele e-mailadressen worden gefilterd en tevens opgenomen in ons mailingbestand.
  5. De prijs is niet inwisselbaar.
  6. De winnaars worden via een pb of e-mail op de hoogte gesteld.
  7. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  8. Voetbalshop is te allen tijde gemachtigd om bij (verdenking van) fraude deelnemers uit te sluiten van deelname.
  9. Voetbalshop behoudt zich het recht voor om zonder opgave van reden inzendingen te weigeren en om deelnemers op enig moment te diskwalificeren of te weigeren een prijs toe te kennen, wanneer Voetbalshop van mening is dat de deelnemer een van de deelnemingsvoorwaarden heeft overtreden, onvolledige of onjuiste informatie heeft opgegeven of op enige wijze in strijd met wet- en regelgeving heeft gehandeld.
  10. Voetbalshop behoudt zich het recht voor om deze actie aan te passen, te wijzigen of stop te zetten, indien naar redelijkheid en billijkheid niet langer gevergd kan worden dat Voetbalshop deze actie in de huidige vorm uitvoert.


Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Add to WishlistVerlanglijst bekijkenVerwijderen uit verlanglijst
Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Return To Shop

Voeg bestelnotitie toe. Edit Order Note
Bereken verzendkosten.
Voeg een coupon toe.

Bereken verzendkosten.

Voeg een coupon toe.

Coupon code will work on checkout page