Wanneer je product defect is, kan je het meestal terugsturen en krijg je zo snel mogelijk je geld terug. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voor het juiste retouradres en verdere afhandeling bij schade. Als jouw product een aantal dagen na ontvangst kapot gaat, valt dit niet onder 'stuk zijn', maar misschien wel onder garantie.
Zorg ervoor dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt wanneer je contact met ons opneemt. Zonder bestelnummer kunnen we je niet helpen. Stuur ook een foto en duidelijke omschrijving van het probleem mee, zodat we je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen.
Onze klantenservice zal de retour beoordelen en een passende oplossing verzinnen, zoals het terugsturen van het product en terugbetaling, het terugsturen van het product en wij sturen een nieuwe op, de klantenservice komt met een bepaalde korting of een andere oplossing.
Als jouw product beschadigd is, verzoeken we je om dit zo snel mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Gooi nooit het kapotte artikel of de verpakking weg. In veel gevallen willen we het product en de verpakking (op onze kosten) retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij de leverancier. Als je het product weggooit voordat je dit met ons overlegt, kunnen we je niet verder helpen.
Je kan ons altijd bellen, maar we vragen je nog steeds om te mailen, omdat we foto's nodig hebben van de schade.
Let op: als de verpakking beschadigd is, valt deze schade niet onder de garantie. De verpakking is alleen bedoeld om het product te beschermen en wij doen ons best om deze intact te houden.