Garantie en klachten

We willen jou zo goed mogelijk helpen en vinden het erg vervelend als er iets misgaat. We zullen ons uiterste best doen om jouw klacht zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet voldoen aan wat jij als koper mag verwachten gedurende de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Je kunt erop vertrouwen dat deze garantie geldt voor alle producten die je bij ons koopt.

Artikel kapot of beschadigd ontvangen?

Wanneer je product defect is, kan je het meestal terugsturen en krijg je zo snel mogelijk je geld terug. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voor het juiste retouradres en verdere afhandeling bij schade. Als jouw product een aantal dagen na ontvangst kapot gaat, valt dit niet onder 'stuk zijn', maar misschien wel onder garantie.

Zorg ervoor dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt wanneer je contact met ons opneemt. Zonder bestelnummer kunnen we je niet helpen. Stuur ook een foto en duidelijke omschrijving van het probleem mee, zodat we je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen.

Onze klantenservice zal de retour beoordelen en een passende oplossing verzinnen, zoals het terugsturen van het product en terugbetaling, het terugsturen van het product en wij sturen een nieuwe op, de klantenservice komt met een bepaalde korting of een andere oplossing.

Als jouw product beschadigd is, verzoeken we je om dit zo snel mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Gooi nooit het kapotte artikel of de verpakking weg. In veel gevallen willen we het product en de verpakking (op onze kosten) retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij de leverancier. Als je het product weggooit voordat je dit met ons overlegt, kunnen we je niet verder helpen. 

Je kan ons altijd bellen, maar we vragen je nog steeds om te mailen, omdat we foto's nodig hebben van de schade.

Let op: als de verpakking beschadigd is, valt deze schade niet onder de garantie. De verpakking is alleen bedoeld om het product te beschermen en wij doen ons best om deze intact te houden.

Garantie

Onze producten zijn van groot belang voor ons en we streven er uiteraard naar om deze in uitstekende staat aan u te leveren. Ondanks onze inzet kan het echter voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er andere problemen optreden waardoor u een beroep kunt doen op onze garantie. Het is wettelijk verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen we kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Als er iets niet naar wens verloopt, kunt u contact met ons opnemen door te mailen naar klantenservice@dealio.nl. We raden aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we kunnen kijken naar een mogelijke oplossing. Mocht het niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Add to WishlistVerlanglijst bekijkenVerwijderen uit verlanglijst
Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Return To Shop

Voeg bestelnotitie toe. Edit Order Note
Bereken verzendkosten.
Voeg een coupon toe.

Bereken verzendkosten.

Voeg een coupon toe.

Coupon code will work on checkout page