Bezorgen

De levertijd kan per product, gewenste kleur en geselecteerde hoeveelheid verschillen. Op de productpagina vind je de geschatte levertijden. Als er geen levertijd vermeld wordt, geldt een standaard levertijd van 12-15 dagen. In het orderoverzicht, dat per e-mail wordt verstuurd, staat ook de levertijd aangegeven. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van de pakketdienst of transportpartner informatie over de bezorging, zoals een trackingcode per e-mail of een telefonische afleverafspraak.

Houd er rekening mee dat de vermelde levertijden slechts een indicatie zijn. Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat je bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Dit kan te wijten zijn aan meer verwerkingstijd of drukte bij de pakketbezorging. We hopen op je begrip hiervoor.

Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bezorgmethode bepaald. Indien het product niet door de brievenbus past, zal het als pakketpost worden geleverd. In dat geval zal de pakketdienst van PostNL, DPD of DHL de levering verzorgen.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een specifieke leverdatum te kiezen. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Zodra de bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met informatie over de verwachte leverdatum en het levermoment. 

Als ik niet alle producten heb ontvangen, wat moet ik dan doen?

Wanneer je een bestelling plaatst met meerdere producten, kan het zijn dat de artikelen in verschillende pakketten worden verzonden. Hoewel we ons best doen om alles tegelijk te versturen, kan het voorkomen dat jouw bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden en op verschillende dagen wordt afgeleverd. Als je hierover vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@dealio.nl of 036 234 00 88.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is aangekomen. Dat is niet de bedoeling en we begrijpen jouw zorgen. We willen je vriendelijk verzoeken om te controleren of de uiterste verzenddatum nog niet is verstreken. Deze datum wordt altijd vermeld bij de orderbevestiging.

Als de uiterste verzenddatum is verstreken en je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@dealio.nl of bel naar 036 234 00 88. Wij helpen je graag verder.
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Add to WishlistVerlanglijst bekijkenVerwijderen uit verlanglijst
Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Return To Shop

Voeg bestelnotitie toe. Edit Order Note
Bereken verzendkosten.
Voeg een coupon toe.

Bereken verzendkosten.

Voeg een coupon toe.

Coupon code will work on checkout page